من حتی ......

 

من حتی دلخوشی تو زندگیم بیدا نمیشه

من حتی بغض هر روزم به اشک تبدیل نمیشه

من حتی با هوای تازه ی شهر دلم تازه نمیشه

من حتی خنده رو لبهام دیگه بیدا نمیشه

من حتی شب که مهتاب و ستاره کنار هم میشینن

یه دونه آدم با معرفت تو زندگیم بیدا نمیشه

من حتی بشت اشکای شبونم

یه دون شونه ی بر حوصله بیدا نمیشه

من حتی وقتی که حالم خرابه

یه قطعه از خیابونای شهر سهمم نمیشه

من حتی سرد و بی روحم که باشم

یه دنیا جک برام مرهم نمیشه

من حتی آفتابم روم بتابه

دل سردم به دنیا گرم نمیشه

من حتی روزی رو دارم میبینم

که هیج مردی دیگه بیدا نمیشه

و این تنها منم تو اوج غم ها

که یک ذره از عشقم کم نمیشه

آناهیتا شهبازی

 



نظرات شما عزیزان:

danyal
ساعت18:58---4 بهمن 1392
سلام اناهیتا خوبی وب قشنگی داری ها به وب منم سر بزن ممنون میشم

ramin
ساعت18:36---4 بهمن 1392
سلام دخملی وبت خعلییی قشنگه خودتم مثل اون قشنگ باشی خوبه منم یه شکست خورده از عشقم

میتونیم بیشتر آشنا بشیم و عاشق هم باشیم من از اون عقده ای ها نیستم منتظرم۰۹۱۸۴۱۸۶۱۰۶باهم درد دل کنیم و سنگ صبور و تیکه گاه هم باشیم بازم میگممنتظرم
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعر عاشقانه , عکس عاشقانه , شعر های آناهیتا شهبازی ,

تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392 | 17:56 | نویسنده : آناهیتا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.